Хочеш у майбутньому не мати проблем з алгеброю ?
Вибирай тему,
сміливо виконуй завдання та отримуй оцінку.
Розв'язавши дані
завдання, ти додатково отримаєш ( за бажанням) оцінку в журнал, яка вплине на
«тематичну» . Крім цього, краще засвоїш програмовий матеріал та краще
підготуєшся до контрольної роботи.
На оцінку не впливає консультація з учителем, батьками, друзями.
Консультацію вчителя математики можна отримати в школі на перервах або після
уроків та по електронній пошті.

Бажаю успіхів!
І. РІВНЯННЯ
1. Лінійні рівняння з однією змінною
2. Розв’язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до лінійних pdf doc
3. Вибери рівень, виконай завдання та отримай оцінку
ІІ. ЦІЛІ ВИРАЗИ
Тотожності. Одночлени. Многочлени
1. Степінь з натуральним показником
Завдання doc
І. РІВНЯННЯ
1. Лінійні рівняння з однією змінною
2. Розв’язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до лінійних pdf doc
3. Вибери рівень, виконай завдання та отримай оцінку
ІІ. ЦІЛІ ВИРАЗИ

1. Степінь з натуральним показником
Завдання doc
3. Многочлен стандартного вигляду
Виклад теоріїДодавання і віднімання многочленів
Виклад теорії
Завдання
1. Множення одночлена на многочлен (завдання)
Виклад теорії (Множення одночлена на многочлен)
Виклад теорії (Множення многочлена на многочлен)
2. Множення одночлена на многочлен та многочлена на многочлен (завдання)
1. Різниця квадратів двох виразів (завдання на час карантину)
Мета: Сформувати вміння застосовувати формулу
а2–b2=(а –b)(а + b) до розв'язування вправ
а2–b2=(а –b)(а + b) до розв'язування вправ
2. Різниця квадратів (завдання на час карантину)
Мета: Узагальнити і систематизувати знання, вміння та навички у застосуванні формули різниці квадратів
Мета: Вивчити формули квадратів суми та різниці двох виразів, навчитися розв’язувати вправи на піднесення двочлена до квадрата
План
3. Розв'язати вправи (збірника задач (с.24, №127(1-12), №129(1-3), №129(1)) та перевірити відповіді
4. Застосування різних способів розкладання многочленів на множники
Ти впевнений, що готовий до контрольної роботи?
Типові завдання до контрольної роботиВідповіді |
ІII. ФУНКЦІЇ
Типові завдання до контрольної роботи
1. Переглянути відеофайл
2. Побудувати графіки за зразком
3. Виконати самостійну роботу
Рівневі завдання
V. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ
Якщо є час та бажання:
Рівневі завдання
V. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ
Якщо є час та бажання:
Немає коментарів:
Дописати коментар